Skip to main content

Werkplek- en applicatiebheerder

Den Haag

Bedrijfsprofiel

Onze opdrachtgever is een samenwerkingsverband van 26 brancheorganisaties uit onder andere de Nederlandse bouw industrie. Er wordt nauw samengewerkt met partnerorganisaties, certificatie-instellingen en examencentra.  
 
De missie van onze opdrachtgever is om werken in een risicovolle omgeving voor iedereen gezonder en veiliger te maken van opdrachtverlening tot en met uitvoering.  
 
Haar bekendste schema, VCA, is met 1,5 miljoen gediplomeerde professionals en 
15.000 gecertificeerde bedrijven één van de grootste in Nederland. 

Functie omschrijving

Je zorgt ervoor dat medewerkers (op dit moment 10) zonder IT-onderbrekingen kunnen werken en biedt ondersteuning bij incidenten, changes en vragen op het gebied van hardware, software en accounts. Daarnaast werk je mee aan innovatieve projecten en is het erg belangrijk dat je klantgericht te werk gaat. Je werkt nauw samen met de functioneel applicatiebeheerder en de IT leveranciers. Je bent mede verantwoordelijk voor het door ontwikkelen van de werkplek bij onze opdrachtgever. Je bent verantwoordelijk voor het applicatie en contentbeheer van de website. En naast het uitvoeren van proactief werkplekbeheer geef je invulling aan het applicatiebeheer van de kantoorautomatisering.

Je bent verantwoordelijk voor: 
•    Het installeren, configureren en onderhouden van laptops, desktops en randapparatuur;
•    Ondersteuning bieden bij inlogproblemen, rechten, netwerktoegang en applicatie-issues;
•    Het incidenten- en wijzigingsbeheer;  
•    Je beheert de standaard KA applicaties; 
•    Je beheert de Azure licenties;
•    Het creëren en beheren van de gebruikers documentatie;  
•    Ondersteunen bij IT-projecten, roll-outs en migraties;  
•    Je werkt nauw samen met de SLA- en software leveranciers van onze opdrachtgever; 
•    Je bent contactpersoon namens de organisatie voor de kantoor/werkplekautomatisering;
•    Je bent back-up bij afwezigheid van de functioneel applicatiebeheerder (bedrijfsspecifieke applicaties).

Functie eisen

  • MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Kennis en ervaring met werkplek- en applicatiebeheer;
  • Goede kennis van processen zoals ITIL;
  • Ervaring met Windows 10/11, Office365 en Exact (online);
  • Goed op de hoogte van alle aspecten van website beheer.

Vaardigheden & competenties

  • Dienstverlenend en communicatief sterk;
  • Goede communicatieve vaardigheden in woord en geschrift;
  • Procesmatig kunnen werken en denken;
  • Proactief en verbeteringsgericht.
  • Hands-on mentaliteit en klantvriendelijke instelling.
  • MBO/HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;
  • Kennis en ervaring met werkplek- en applicatiebeheer;
  • Goede kennis van processen zoals ITIL;
  • Ervaring met Windows 10/11, Office365 en Exact (online);
  • Goed op de hoogte van alle aspecten van website beheer.

Arbeidsvoorwaarden

Wat kun je van onze klant verwachten.

Een afwisselende en zelfstandige functie binnen een klein enthousiast team met korte communicatielijnen. Een informele omgeving waarbij respect en plezier hoog in het vaandel staan. Goede arbeidsvoorwaarden, waaronder een uitstekend pensioen, een riant aantal vrije dagen en opleidingsmogelijkheden in overleg.

Vorm en locatie  

Contract met uitzicht op vast dienstverband. Werken vanuit kantoor (Den Haag). De kantoorlocatie is uitstekend bereikbaar vanuit de groot Haagse regio maar ook met een directe metro verbinding vanuit Rotterdam (Zuid). 

 

Solliciteren

Samenvatting

Noord-Holland
Den Haag
Vast
HBO, MBO
32 - 36 uur, 36 - 40 uur
Solliciteer